Meno cestovnej kancelárii prepožičal vietor, ktorý za 22-ročnú existenciu zavial na rôzne miesta tisícky poznania chtivých klientov. Možno v tomto roku niekam zaveje aj Vás…. A nemusí to byť už len za poznaním, rovnako dôležité pri nových zájazdoch budú aj zážitky a aktívny relax.
Stále sa síce zameriavame na poznávacie zájazdy, ale nechceme sa orientovať iba na bežné poznávačky typu vidieť a stihnúť čo najviac a zodrať si nohy. No aj klasická poznávačka sa dá naplánovať tak, aby si človek program stihol užiť a nielen prebehnúť. Okrem toho prinášame viacero nových konceptov, ako môže poznávací zájazd vyzerať.
Viac o nových typoch zájazdov na stránke Naša ponuka.
PREČO CESTOVAŤ S NAMI?
Prichádzame s novými typmi zájazdov, ktoré už nebudú len klasickými poznávačkami.
Prinášame veľa nových, neopozeraných destinácií, mnohé zatiaľ menej známe, ale o to krajšie, bez tisícok turistov. Na tradičné destinácie sa pritom pozeráme iným pohľadom, napr. cez rôzne témy. Veď Česká republika nemá len Prahu a Český Krumlov, Poľsko iba Krakov a Rakúsko iba Viedeň a Salzburg…
Netreba sa báť vyskúšať menej známe miesta. V konečnom dôsledku častokrát bývajú krajšie zážitky z miest, kde nemusíme čakať v rade, byť dve hodiny pred plánovaným vstupom pre vyzdvihnutie lístkov či potkýnať sa o tisícky ďalších turistov
Vždy kladieme dôraz na kvalitu a nie na kvantitu – cestujeme aj v menších skupinách. Každý, kto zažil zájazdy s naplneným 50 – 60-miestnym autobusom, vie, že pri takto veľkej skupine nemajú šancu všetci dobre počuť sprievodcu, dlho sa na všetkých čaká a je vyššia šanca, že sa niekto stratí. Preto vo väčšine autobusových zájazdov počítame so skupinou cca 20 – 30 osôb, pri leteckých s ešte menšou.
Druhý kvalitatívny a nie kvantitatívny aspekt je v počte navštívených miest za jeden deň. Niekedy býva menej viac a netreba sa ulakomiť na programy, ktoré sľubujú 4 – 5 miest za deň, navyše často aj s dlhými presunmi medzi nimi. V tom lepšom prípade sa totiž na každom zdržíte len chvíľu, v tom horšom ich ani nestihnete.
Nechceme zavádzať množstvom povinných doplatkov – cena našich zájazdov je transparentná a obsahuje kompletný program vrátane vstupov.
Neuznávame lákanie na čo najnižšiu cenu, ktorá je iba umelo znížená, ale pritom navýšená o povinné doplatky (o ktorých sa často dozviete až neskôr). Poplatky ako pobytová taxa, vstupy autobusu do miest, parkovné alebo absurdity ako palivový príplatok pre autobus!!! či letiskové poplatky, sú jednoducho poplatky, bez ktorých zájazd nemôže ísť a tie by mali byť automaticky v cene. Veď ani auto si nekupujete bez volantu alebo predného kolesa.
Ubytovanie máme rezervované dopredu a zverejnené – od začiatku viete, kde budete ubytovaní. Pri viacdenných zájazdoch zverejňujeme názov ubytovacieho zariadenia, kde máme pre daný zájazd rezervovaný pobyt. To znamená, že dopredu viete, či na danom zájazde bývame v meste, v obci alebo ďalej od civilizácie. Môžete si daný hotel dopredu pozrieť na internete, vidieť fotky či služby hotela. Ubytovanie nehľadáme až po zverejnení a predaji zájazdu!
Bez ohľadu na to, že toto pravidlo už upravuje nový zákon o cestovnom ruchu, pre nás je zverejnenie takejto podstatnej informácie podmienkou korektnosti voči klientovi z našej strany. Táto výhoda, keďže pri výbere zájazdu sa môžete rozhodovať aj podľa daného ubytovania, nás však väčšinou obmedzuje v termínoch, dokedy sa musíme rozhodnúť, či je už na zájazd prihlásený dostatočný počet účastníkov. Lehota, dokedy musíme ubytovaciemu zariadeniu oznámiť, či sa zájazd bude konať a koľko izieb približne potrebujeme, býva obvykle 6 týždňov – jeden mesiac pred pobytom. Preto neváhajte s kúpou zájazdu v dostatočnom predstihu a nečakajte na poslednú chvíľu, aby sme zájazd nemuseli rušiť pre nízky počet záujemcov.
Myslíme nielen na duševnú potravu, preto väčšinu zájazdov robíme s polpenziou.
Možno ste už počuli o Maslowovej pyramíde potrieb, ktorá hovorí o tom, že biologické potreby musia byť splnené najprv, aby človek mohol myslieť na akékoľvek iné. Preto sa snažíme program pripravovať tak, aby bol čas na občerstvenie, prípadne obed počas dňa (aj keď s tým obedom v reštaurácii býva problém, nikdy totiž neviete, kedy Vás obslúžia a ako dlho obed potrvá). Aj keby však nevyšiel teplý obed, pri zájazdoch s polpenziou nás čaká aspoň teplá večera. Skoro vo všetkých krajinách sa oplatí mať polpenziu v cene ubytovania, za večeru v reštaurácii by ste totiž dali omnoho viac. A nehovoriac o tom, že nie v každej destinácii je ľahké večer získať teplé jedlo. Zájazdy iba s raňajkami volíme v prípade, že ubytovanie je naozaj v miestach, kde večer nie je problém nájsť reštauráciu a najesť sa podľa svojich predstáv.
Tak isto vieme, že káva je pre niekoho jednou zo základných potrieb a najmä kanceláriami a kávičkovaním s kolegami odchovaní klienti potrebujú svoj priestor na kávičku (alebo jednoducho chvíľu relaxu). Nepozastavujeme sa ani nad potrebou zaradiť do programu návštevu supermarketu, kde dá nakúpiť bežné jedlo a pitie, najmä v turisticky vychytených destináciách, kde sa obchody s normálnymi potravinami nevyskytujú alebo sa na každom turistovi snažia čo najviac zarobiť.
Vyhýbame sa nočným jazdám, aby sa zájazd nezmenil na pochod polomŕtvych turistov, ktorí si prví deň nič neužijú a želajú si už len ubytovanie a sprchu. To isté sa týka aj cesty domov, aby ste si nemuseli brať ešte dva dni voľna navyše na usporiadanie sa do normálneho fungovania. Myslíme aj na našich sprievodcov, pretože zatiaľ čo vy dovolenkujete, oni pracujú a odtiahnuť celý deň po noci v autobuse nie je nič príjemné (a z dlhodobého hľadiska ani zdravé). Ak by sme do niektorej vzdialenejšej destinácie aj nešli letecky z rôznych dôvodov, zvolíme radšej rozdelenie cesty so zastávkou a nocľahom po ceste, ako presedieť v autobuse v kuse tri štvrtiny dňa.
Vieme o tom, čo daná destinácia ponúka pre pohodlie a zážitky návštevníka a neváhame to využiť aj za daň za trošku vyššej ceny a náročnejšej administratívy pre nás.
Samozrejmosťou je aj dopredu rezervovaný program so vstupmi – pri turisticky atraktívnych miestach je to nutnosť.
A čo naviac? Príprava zájazdov si vyžaduje množstvo času a cestovania na dané miesta, spoznávanie nových destinácií, nadväzovanie kontaktov s partnermi na workshopoch pre cestovné kancelárie a infocestách… To všetko pre našich klientov robíme a odmenou nám bude Vaša spokojnosť a vracajúci sa zákazníci.
ZDÁ SA VÁM CENA NAŠICH ZÁJAZDOV VYŠŠIA?
Tu sú dôvody:
V konečnom dôsledku si môžete ľahko prepočítať, že množstvo toho, čo my máme zahrnuté v základnej cene, by ste museli zaplatiť tak či tak a aj zdanlivo nižšia cena podobného zájazdu nikdy neskončí na cene, v ktorej zvyčajne býva zahrnutá doprava, sprievodca a ubytovanie s raňajkami.
Veríme, že si z našej ponuky vyberiete a vyskúšate služby CK Mistrál.