• Úvod
    • O nás
    • Kontakty
    • Pokyny pre prihlasovanie
    • Všeobecné zmluvné podmienky
    • Zmluva o zájazde
    • GDPR
    • Cestovné poistenie
  • Naša ponuka
    • Poznávacie zájazdy
      • Klasické poznávacie zájazdy
      • Pohodové poznávacie zájazdy
      • Zážitkové poznávacie zájazdy
      • Poznávacie zájazdy typu pol na pol
      • Lyžovačky / Poznávačky
      • Poznávacie dovolenky
      • Tematické zájazdy
        • Tematická Viedeň
        • Tematická Praha
        • Tematická Budapešť
        • Iné tematické zájazdy
    • Tematické pobyty
      • Tvorivé víkendy
    • Ponuka pre skupiny
  • Jednodňovky
  • Destinácie
    • Česká republika
    • Maďarsko
    • Rakúsko
    • Taliansko
    • Nemecko
    • Poľsko
    • Francúzsko
    • Holandsko
    • Švajčiarsko
    • Chorvátsko
    • Rumunsko
    • Slovinsko
    • Pobaltie
    • Škandinávia
  • Kalendár
  • Fotogaléria
  • Môj účet
0
  • Úvod
    • O nás
    • Kontakty
    • Pokyny pre prihlasovanie
    • Všeobecné zmluvné podmienky
    • Zmluva o zájazde
    • GDPR
    • Cestovné poistenie
  • Naša ponuka
    • Poznávacie zájazdy
      • Klasické poznávacie zájazdy
      • Pohodové poznávacie zájazdy
      • Zážitkové poznávacie zájazdy
      • Poznávacie zájazdy typu pol na pol
      • Lyžovačky / Poznávačky
      • Poznávacie dovolenky
      • Tematické zájazdy
        • Tematická Viedeň
        • Tematická Praha
        • Tematická Budapešť
        • Iné tematické zájazdy
    • Tematické pobyty
      • Tvorivé víkendy
    • Ponuka pre skupiny
  • Jednodňovky
  • Destinácie
    • Česká republika
    • Maďarsko
    • Rakúsko
    • Taliansko
    • Nemecko
    • Poľsko
    • Francúzsko
    • Holandsko
    • Švajčiarsko
    • Chorvátsko
    • Rumunsko
    • Slovinsko
    • Pobaltie
    • Škandinávia
  • Kalendár
  • Fotogaléria
  • Môj účet

O nás

Home / Vitajte v cestovnej kancelárii MISTRÁL / O nás

Meno cestovnej kancelárii prepožičal vietor, ktorý za 22-ročnú existenciu zavial na rôzne miesta tisícky poznania chtivých klientov. Možno v tomto roku niekam zaveje aj Vás…. A nemusí to byť už len za poznaním, rovnako dôležité pri nových zájazdoch budú aj zážitky a aktívny relax. 

Stále sa síce zameriavame na poznávacie zájazdy, ale nechceme sa orientovať iba na bežné poznávačky typu vidieť a stihnúť čo najviac a zodrať si nohy. No aj klasická poznávačka sa dá naplánovať tak, aby si človek program stihol užiť a nielen prebehnúť. Okrem toho prinášame viacero nových konceptov, ako môže poznávací zájazd vyzerať.

Viac o nových typoch zájazdov na stránke Naša ponuka.

PREČO CESTOVAŤ S NAMI?

  1. NOVÉ TYPY ZÁJAZDOV

Prichádzame s novými typmi zájazdov, ktoré už nebudú len klasickými poznávačkami.

  1. NOVÉ DESTINÁCIE

Prinášame veľa nových, neopozeraných destinácií, mnohé zatiaľ menej známe, ale o to krajšie, bez tisícok turistov. Na tradičné destinácie sa pritom pozeráme iným pohľadom, napr. cez rôzne témy. Veď Česká republika nemá len Prahu a Český Krumlov, Poľsko iba Krakov a Rakúsko iba Viedeň a Salzburg…

Netreba sa báť vyskúšať menej známe miesta. V konečnom dôsledku častokrát bývajú krajšie zážitky z miest, kde nemusíme čakať v rade, byť dve hodiny pred plánovaným vstupom pre vyzdvihnutie lístkov či potkýnať sa o tisícky ďalších turistov

  1. DȎRAZ NA KVALITU, NIE KVANTITU

Vždy kladieme dôraz na kvalitu a nie na kvantitu – cestujeme aj v menších skupinách. Každý, kto zažil zájazdy s naplneným 50 – 60-miestnym autobusom, vie, že pri takto veľkej skupine nemajú šancu všetci dobre počuť sprievodcu, dlho sa na všetkých čaká a je vyššia šanca, že sa niekto stratí. Preto vo väčšine autobusových zájazdov počítame so skupinou cca 20 – 30 osôb, pri leteckých s ešte menšou.

Druhý kvalitatívny a nie kvantitatívny aspekt je v počte navštívených miest za jeden deň. Niekedy býva menej viac a netreba sa ulakomiť na programy, ktoré sľubujú 4 – 5 miest za deň, navyše často aj s dlhými presunmi medzi nimi. V tom lepšom prípade sa totiž na každom zdržíte len chvíľu, v tom horšom ich ani nestihnete.

  1. TRANSPARENTNÁ CENA

Nechceme zavádzať množstvom povinných doplatkov – cena našich zájazdov je transparentná a obsahuje kompletný program vrátane vstupov.

Neuznávame lákanie na čo najnižšiu cenu, ktorá je iba umelo znížená, ale pritom navýšená o povinné doplatky (o ktorých sa často dozviete až neskôr). Poplatky ako pobytová taxa, vstupy autobusu do miest, parkovné alebo absurdity ako palivový príplatok pre autobus!!! či letiskové poplatky, sú jednoducho poplatky, bez ktorých zájazd nemôže ísť a tie by mali byť automaticky v cene. Veď ani auto si nekupujete bez volantu alebo predného kolesa.

  1. UBYTOVANIE

Ubytovanie máme rezervované dopredu a zverejnené – od začiatku viete, kde budete ubytovaní. Pri viacdenných zájazdoch zverejňujeme názov ubytovacieho zariadenia, kde máme pre daný zájazd rezervovaný pobyt. To znamená, že dopredu viete, či na danom zájazde bývame v meste, v obci alebo ďalej od civilizácie. Môžete si daný hotel dopredu pozrieť na internete, vidieť fotky či služby hotela. Ubytovanie nehľadáme až po zverejnení a predaji zájazdu!

Bez ohľadu na to, že toto pravidlo už upravuje nový zákon o cestovnom ruchu, pre nás je zverejnenie takejto podstatnej informácie podmienkou korektnosti voči klientovi z našej strany. Táto výhoda, keďže pri výbere zájazdu sa môžete rozhodovať aj podľa daného ubytovania, nás však väčšinou obmedzuje v termínoch, dokedy sa musíme rozhodnúť, či je už na zájazd prihlásený dostatočný počet účastníkov. Lehota, dokedy musíme ubytovaciemu zariadeniu oznámiť, či sa zájazd bude konať a koľko izieb približne potrebujeme, býva obvykle 6 týždňov – jeden mesiac pred pobytom. Preto neváhajte s kúpou zájazdu v dostatočnom predstihu a nečakajte na poslednú chvíľu, aby sme zájazd nemuseli rušiť pre nízky počet záujemcov. 

  1. STRAVOVANIE

Myslíme nielen na duševnú potravu, preto väčšinu zájazdov robíme s polpenziou.

Možno ste už počuli o Maslowovej pyramíde potrieb, ktorá hovorí o tom, že biologické potreby musia byť splnené najprv, aby človek mohol myslieť na akékoľvek iné. Preto sa snažíme program pripravovať tak, aby bol čas na občerstvenie, prípadne obed počas dňa (aj keď s tým obedom v reštaurácii býva problém, nikdy totiž neviete, kedy Vás obslúžia a ako dlho obed potrvá). Aj keby však nevyšiel teplý obed, pri zájazdoch s polpenziou nás čaká aspoň teplá večera. Skoro vo všetkých krajinách sa oplatí mať polpenziu v cene ubytovania, za večeru v reštaurácii by ste totiž dali omnoho viac. A nehovoriac o tom, že nie v každej destinácii je ľahké večer získať teplé jedlo. Zájazdy iba s raňajkami volíme v prípade, že ubytovanie je naozaj v miestach, kde večer nie je problém nájsť reštauráciu a najesť sa podľa svojich predstáv.

Tak isto vieme, že káva je pre niekoho jednou zo základných potrieb a najmä kanceláriami a kávičkovaním s kolegami odchovaní klienti potrebujú svoj priestor na kávičku (alebo jednoducho chvíľu relaxu). Nepozastavujeme sa ani nad potrebou zaradiť do programu návštevu supermarketu, kde dá nakúpiť bežné jedlo a pitie, najmä v turisticky vychytených destináciách, kde sa obchody s normálnymi potravinami nevyskytujú alebo sa na každom turistovi snažia čo najviac zarobiť.

  1. NOČNÉ JAZDY NIE!

Vyhýbame sa nočným jazdám, aby sa zájazd nezmenil na pochod polomŕtvych turistov, ktorí si prví deň nič neužijú a želajú si už len ubytovanie a sprchu. To isté sa týka aj cesty domov, aby ste si nemuseli brať ešte dva dni voľna navyše na usporiadanie sa do normálneho fungovania. Myslíme aj na našich sprievodcov, pretože zatiaľ čo vy dovolenkujete, oni pracujú a odtiahnuť celý deň po noci v autobuse nie je nič príjemné (a z dlhodobého hľadiska ani zdravé). Ak by sme do niektorej vzdialenejšej destinácie aj nešli letecky z rôznych dôvodov, zvolíme radšej rozdelenie cesty so zastávkou a nocľahom po ceste, ako presedieť v autobuse v kuse tri štvrtiny dňa.

  1. SLUŽBY A INFORMÁCIE pre klienta sú pre nás prvoradé. 

Vieme o tom, čo daná destinácia ponúka pre pohodlie a zážitky návštevníka a neváhame to využiť aj za daň za trošku vyššej ceny a náročnejšej administratívy pre nás.

  1. REZERVOVANÝ PROGRAM SO VSTUPMI

Samozrejmosťou je aj dopredu rezervovaný program so vstupmi – pri turisticky atraktívnych miestach je to nutnosť.

  1. VAŠE NÁPADY A POSTREHY z ciest sú vždy vítané. Veď ako inak sa zlepšovať, ako zapracovať návrhy a postrehy klientov (pozitívne aj negatívne). Spätná väzba je pre nás dôležitá.

A čo naviac? Príprava zájazdov si vyžaduje množstvo času a cestovania na dané miesta, spoznávanie nových destinácií, nadväzovanie kontaktov s partnermi na workshopoch pre cestovné kancelárie a infocestách… To všetko pre našich klientov robíme a odmenou nám bude Vaša spokojnosť a vracajúci sa zákazníci.

ZDÁ SA VÁM CENA NAŠICH ZÁJAZDOV VYŠŠIA?

Tu sú dôvody:

  1. Neponižujeme sa k tomu, aby sme umelo znižovali cenu vyňatím množstva poplatkov, ktoré sa musia zaplatiť ako povinný doplatok, lebo bez nich by sa zájazd konať nemohol.
  2. Počítame s menšou skupinkou pri akomkoľvek type zájazdov.
  3. Pri voľbe ubytovania nepozeráme na čo najnižšiu cenu, ale na čo najlepší pomer cena/kvalita (aj s ohľadom na polohu a kategóriu ubytovania).
  4. Väčšina zájazdov má v cene zahrnutú polpenziu.
  5. A áno, aj od nás ubytovanie pýta zvlášť pobytovú taxu či daň, ktorá sa platí mestu či obci, aj naši dopravcovia musia zaplatiť za vstupy do miest, parkovné a podobné výdavky – ale nevidíme dôvod, prečo Vás – našich klientov – obťažovať na recepcii hotelov či v autobuse na vyzbieranie sa týchto poplatkov.Tie totiž riešime my ako cestovná kancelária s dodávateľmi služieb – ubytovávateľom a dopravcom a bez nich by zájazd nebol možný.
  6. Ak chceme mať na zájazde kvalitných sprievodcov, musíme ich aj zaplatiť. To platí aj o miestnych sprievodcoch v rôznych destináciách, kde si slovenský sprievodca nemôže vybaviť povolenie na sprevádzanie. Sú totiž krajiny, ktoré vykonávanie sprievodcovskej činnosti regulujú a cudzí sprievodca tam sprevádzať nemôže.
  7. Podľa vzoru zahraničných CK je v cene poznávačky zahrnutý program vrátane vstupov. Takýto zájazd totiž už zo svojej povahy predpokladá, že si ho klient vyberie aj podľa miest, ktoré sa navštívia. No a bez zaplatenia vstupného sa do nich nedostane. Nechceme našich sprievodcov zaťažovať zbieraním peňazí a zbytočnou prácou s financiami. Sprievodca nie je pokladník a nemal by stráviť niekedy aj polovicu cesty v autobuse pri jednodňovke či hodiny večer v hoteli zbieraním, počítaním a vydávaním peňazí.
  8. Na zájazdoch chceme poskytnúť aj iné zážitky – gastronomické, návštevy extra miest možných iba pre skupiny a pod., mnohé z nich je možné absolvovať iba ako vopred objednaná skupina. Preto je takáto súčasť programu zahrnutá do ceny zájazdu.

V konečnom dôsledku si môžete ľahko prepočítať, že množstvo toho, čo my máme zahrnuté v základnej cene, by ste museli zaplatiť tak či tak a aj zdanlivo nižšia cena podobného zájazdu nikdy neskončí na cene, v ktorej zvyčajne býva zahrnutá doprava, sprievodca a ubytovanie s raňajkami.

Veríme, že si z našej ponuky vyberiete a vyskúšate služby CK Mistrál. 




  • Mistral HS GL 11-65382 – garancny list UNION

    Všeobecné zmluvné podmienky      Zmluva o zájazde    Garančný list poistenia cestovnej kancelárie    Cestovné poistenie UNION   GDPR

  • Naši partneri

     


Spravujte súhlas so súbormi cookie
Na poskytovanie tých najlepších skúseností používame technológie, ako sú súbory cookie na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je správanie pri prehliadaní alebo jedinečné ID na tejto stránke. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.
Funkčné
Vždy aktívny
Technické uloženie alebo prístup sú nevyhnutne potrebné na legitímny účel umožnenia použitia konkrétnej služby, ktorú si účastník alebo používateľ výslovne vyžiadal, alebo na jediný účel vykonania prenosu komunikácie cez elektronickú komunikačnú sieť.
Predvoľby
Technické uloženie alebo prístup je potrebný na legitímny účel ukladania preferencií, ktoré si účastník alebo používateľ nepožaduje.
Štatistiky
Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na štatistické účely. Technické úložisko alebo prístup, ktorý sa používa výlučne na anonymné štatistické účely. Bez predvolania, dobrovoľného plnenia zo strany vášho poskytovateľa internetových služieb alebo dodatočných záznamov od tretej strany, informácie uložené alebo získané len na tento účel sa zvyčajne nedajú použiť na vašu identifikáciu.
Marketing
Technické úložisko alebo prístup sú potrebné na vytvorenie používateľských profilov na odosielanie reklamy alebo sledovanie používateľa na webovej stránke alebo na viacerých webových stránkach na podobné marketingové účely.
Spravovať možnosti Manage services Spravovať predajcov Prečítajte si viac o týchto účeloch
Zobraziť predvoľby
{title} {title} {title}